Dostava i isporuka

Dostava i isporuka

Dostava proizvoda moguća je unutar područja Republike Hrvatske. Dostavu za nas (Nutriteka d.o.o.) vrši GLS dostavna služba. Sukladno tome, korisniku će se prikazati obavijest prilikom kreiranja narudžbe, a prije zaključenja iste i izvršenja plaćanja.

Cijena dostave je 5 eura(37,67kn) (u cijenu uključen PDV) na području Hrvatske – bez ikakvih dodatnih troškova.

Besplatna dostava je za sve narudžbe iznad 55 eura (414,4kn) vrijednosti naručene robe (bez iznosa dostave unutar tih 55eura) na području Hrvatske.

Navedeno vrijedi i za otoke u HR: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan.

Dostava se vrši radnim danima koji ne uključuju subote, nedjelje i blagdane.

Naručene proizvode isporučujemo kupcu:

-dostavnom službom General Logistic Systems Hrvatksa (GLS)

Nakon otpreme narudžbe kupac će primiti e-mail poruku ili SMS s brojem pošiljke i uputama za praćenje. Kupac je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona te ispravan email radi pravodobnog informiranja o isporuci.

Ako isporuka kasni ili Prodavatelj ne može isporučiti proizvod u ugovorenom roku, tada Prodavatelj o tome obavještava Kupca te mu je dužan dostaviti novi termin isporuke, a Kupac ima pravo odustati od narudžbe i tražiti povrat novca.

U slučaju neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od navedenih mogućnosti za naredni pokušaj dostave:

1.Dostava u novom terminu

2.Dostava na drugu adresu

3.Davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu bez potpisa primatelja

4.Osobno preuzimanje paketa u najbližem GLS područnom skladištu

5.Odbitak pošiljke

Rok isporuke dostupnih proizvoda (onih koji se nalaze na stanju u skladištu) je od 1 do maksimalno 4 radnih dana unutar Hrvatske(najčešće unutar 24-48h od narudžbe),a navedeni rok počinje od trenutka kad je poslana narudžba u slučaju plaćanja pouzećem ili od vidljive uplate u slučaju transakcijskog plaćanja.

Iznimka su isporuke na otoke RH koje se vrše po unaprijed utvrđenom rasporedu dostavne službe na otoke, dostupnom na internetskim stranicama navedene dostavne službe.

Prilikom preuzimanja u poslovnici rok za preuzimanje je 1 do 2 radnih dana od dana potvrde dostupnosti proizvoda, iznimno i duže ako Prodavatelj napravi takav dogovor s Kupcem.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i nedostatke te ih odmah reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja, nedostaci ili pogrešni proizvodi koji nisu naručeni. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti društvu s ograničenom odgovornošću za usluge (Nutriteka d.o.o.), uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. U slučaju da Kupac pak naruči robu i odbije je primiti zbog neopravdanih razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu dostavnih i vlastitih manipulativnih troškova.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu / dostavnicu / te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.